sfeerimpressie activatie Lillet

Sfeerimpressie voor tevreden opdrachtgever Pernod Ricard


Pernod Ricard heeft Dutch Visuals benaderd om een sfeerimpressie film te maken van de activatie en promotie van het merk Lillet.

In Amsterdam hebben we opnames gemaakt tijdens de opbouw en tijdens de activatie. Daarnaast hebben we opnames gemaakt bij Marqt om te laten zien dat Lillet daar ook verkrijgbaar is. Het geheel is volledig in stijl gemonteerd op maat van de muziek en de kleuren zijn aangepast naar de huisstijl van Lillet, passend bij de vrouwelijke doelgroep.

Duidelijk is te zien dat zachte pasteltinten de boventoon voeren.

De sfeerimpressie voor Lillet is bedoeld ter ondersteuning van de marketingactiviteiten van Lillet. Mede door de uitstraling van de film wordt er een “feel good” effect gecreĂ«erd en zorgt de stijl voor een licht voorjaarssfeertje. De lente is een bron van nieuw leven, nieuwe energie, de aankondiging van de zomer. Dit wordt vertaald in de sfeerimpressie, die in combinatie met de leuke beelden, de lichtinval en de vrolijke muziek inspireert tot een gezellig samenzijn. En dan het liefst onder het genot van een glaasje Lillet, met ijs, munt en een aardbeitje.

Voel je de sfeer en heb je ook interesse in een sfeerimpressie, passend bij jouw huisstijl? Bel Dutch Visuals: 076-8888 448.